Co všechno umíme a s čím Vám poradíme

Účetnictví Braunschlager

Otevírací doba
Po - Čt: 09:00 - 17:00
Adresa
Turgeněvova 1297/11, 618 00, Brno
Rychlý kontakt
+420 604 158 024

Poskytujeme komplexní účetní služby od zpracování dokladů až po zhotovení daňového přiznání. Specializujeme se na agendu účetnictví, mezd a přiznání převážně pro živnostníky (OSVČ) a střední podniky, pro které je výhodné si nechávat zpracovat účetnictví externě a nevyplatí se jim účetního zaměstnat z důvodů vysokých nákladů na takovou pozici, ať už se jedná o mzdové náklady, zajištění vzdělávání, náklady na upgrade software apod. Vám, kteří se řadíte mezi takové subjekty, nabízíme celou řadu služeb, které Vám ulehčí Vaše podnikání za rozumné ceny. V klidu si prohlédněte další záložky a v případě, že Vás zaujme naše nabídka, neváhejte nás kontaktovat.

Roční zpracování

  • nejste plátcem daně v paušálním režimu, ale také nejste plátce DPH
  • 1x za rok potřebujete dát dohromady své "papíry", a splnit své povinnosti vůči státu
  • doklady shromažďujete v krabici od bot
  • Cena již od 3.000,- Kč
  • Cena zahrnuje zpracování dokladů, vyhotovení Přiznání k dani z příjmu fyzických osob a Přehledů na sociální a zdravotní pojištění a poradenství

Pololetní zpracování

  • Pokud máte dokladů přece jenom více, nejste plátce DPH a nepotřebujete mít účetní výkazy pravidelně, je pro Vás vhodná tato nabídka.
  • Doklady od Vás převezmeme 2x do roka
  • Cena již od 3.000,- Kč
  • V případě většího množství dokladů se cena odvíjí od řádků v evidenci.
  • Do 149 řádků platí výše uvedená cena, za každých dalších 50 řádků si účtujeme 500,- Kč navíc.
  • Podrobný rozpis cen je uveden ve smlouvě
  • Neplatíte nikdy více, než úkony, které pro Vás provedeme.

Čtvrtletní zpracování

  • Tuto variantu budou potřebovat čtvrtletní plátci DPH nebo podnikatelé, kteří chtějí vědět, jak hospodaří v průběhu zdaňovacího období.
  • Ceny začínají od 3.000,- Kč za čtvrtletí (1.000,- Kč za měsíc)

Měsíční zpracování

  • Měsíční zpracování nabízíme měsíčním plátcům DPH. Každý měsíc od Vás převezmeme doklady, ty zaevidujeme a vyhotovíme přiznání k DPH a další souvisejcí hlášení.
  • Uvedená varianta je možná účtovat paušálem, kdy platíte stále stejnou cenu nebo tzv. položkový sazebník, který vychází z množství zápisů v evidenci a v knihách faktur.
  • Ceny začínají od 1.500,- Kč

Účetnictví jsou povinni vést:

  • Právnické osoby, které mají sídlo na území České republiky.
  • Zahraniční osoby, pokud na území České republiky podnikají nebo provozují jinou činnost podle zvláštních právních předpisů.
  • Fyzické osoby, které jsou jako podnikatelé zapsány v obchodním rejstříku.
  • Ostatní fyzické osoby, které jsou podnikateli, pokud jejich obrat podle zákona o DPH, včetně plnění osvobozených od této daně, jež nejsou součástí obratu, v rámci jejich podnikatelské činnosti přesáhl za bezprostředně předcházející kalendářní rok částku 25 000 000 Kč, a to od prvního dne kalendářního roku.
  • Ostatní fyzické osoby, které vedou účetnictví na základě svého rozhodnutí.
  • Ostatní fyzické osoby, které jsou podnikateli a jsou účastníky sdružení bez právní subjektivity podle zvláštního právního předpisu, pokud alespoň jeden z účastníků tohoto sdružení je osobou povinnou vést účetnictví.
  • Ostatní fyzické osoby, kterým povinnost vedení účetnictví ukládá zvláštní právní předpis.
  • Pokud jste jedna z výše uvedených osob, tak Vám nabízím Vedení účetnictví.

Měsíční zpracování

  • V případě, že jste měsíčními plátci DPH nebo jste firma, tahle nabídka je přímo pro Vás
  • Cena pro OSVČ již od 1.000,- Kč za měsíc, právnické osoby od 2.000,- za měsíc.
  • U všech výše uvedených variant je možné domluvit jak účtování paušálem, kdy platíte stále stejnou cenu nebo tzv. položkový sazebník, který vychází z množství zápisů v účetním deníku.
  • U položkového sazebníku dochází k mýlce, že co doklad, to položka. Prvotní doklady (paragony) stejného významu slučujeme do souhrnných dokladů a tyto pak účtujeme daným zápisem do účetních knih.
  • Př. 10 paragonů za naftu
  • = 2 položky deníku (účetnictví plátce DPH)
  • = 1 položka (daňová evidence plátce i neplátce DPH)
  • Cena za účetní zápis = 25,- Kč

Zjednodušíme Vaše pracovní procesy

Máte zaměstnance nebo pracovníky na dohodu? Nabízíme Vám vedení personalistiky. Zpracujeme pro Vás následující dokumenty:

  • Vaši firmu zaregistrujeme na příslušné správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách vašich zaměstnanců i pojišťovně Kooperativa, kam jste povinni hradit zákonné pojištění zaměstnavatele
  • Přihlásíme a odhlásíme Vaše zaměstnance na úřadech
  • Pracovní smlouvy i dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti
  • Prohlášení o bezpečnosti práce
  • Dohody o hmotné odpovědnosti
  • Rozvázání pracovního poměru dohodou
  • Výpověďi z pracovního poměru
  • Zápočtové listy
  • A spoustu dalších dokumentů, které je třeba vyhotovit v případě, že máte zaměstnance.

Na základě podkladů k docházce Vám zpracujeme:

  • Evidenci docházky
  • Mzdy a výplatní pásky pro zaměstnance
  • Připravíme podklady k platbě odvodů, který Vám včas doručíme
  • Pro Vaše zaměstnance zpracujeme vyúčtování záloh na daň.
  • Zpracujeme a evidujeme všechny zákonné tiskopisy – mzdové listy, evidenční listy aj.

Za vedení mzdové agendy si účtujeme následující ceny.

  • 400,-/měsíc - zpracování mezd do 2 zaměstnanců
  • 200,-/osoba/měsíc - zpracování mezd od 3 zaměstnanců
  • 300,-/osoba/měsíc - zpracování mezd s výpočtem exekuce
  • 100,-/osoba/měsíc - zpracování odměny u dohody nepodléhající odvodům
  • 300,- Kč za zpracování vstupní dokumentace zaměstnance
  • 300,- Kč za zpracování výstupní dokumentace zaměstnance
  • 1.500,- Vyhotovení ročního vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti
  • 1.500,- Vyhotovení ročního vyúčtování daně z příjmů vybírané zvláštní sazbou

Po důkladně provedené inventuře Vám nachystáme daňové přiznání.

Fyzické osoby – podnikatelé

  • Přiznání k dani z příjmů fyzických osob včetně Přehledu na ČSSZ a Přehledu na ZP

Zaměstnanci

  • Neprovedl Vám Váš zaměstnavatel vyúčtování záloh? My Vám zpracujeme podklady a připravíme Přiznání k dani z příjmů fyzických osob

Právnické osoby

  • Přiznání k dani z příjmu právnických osob včetně povinných příloh.

DPH

  • Samozřejmostí je u plátců zpracování přiznání k DPH.
  • Souhrnné hlášení pro plátce s plněním do zemí EU
  • Kontrolní hlášení

Silniční daň

  • Pokud používáte vozidlo ke svému podnikání, zpracujeme Přiznání k silniční dani.

Zaměstnavatelé

  • Zpracujeme pro Vás roční vyúčtování daně ze závislé činnosti a roční vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně.

Ostatní přiznání

  • Přiznání k dani z převodu nemovitosti
  • Přiznání k dani z nemovitosti

Ceník

  • DPH - 500,-Kč/přiznání
  • Kontrolní hlášení - 500,-Kč/hlášení
  • Daň silniční - 300,-/vozidlo/rok
  • Daň z příjmu pro OSVČ - od 3.000,-/rok včetně Přehledů na SSZ a ZP
  • U ročního zpracování cena zahrnuje i zpracování dokladů
  • Daň z příjmů pro právnické osoby – od 6.000,-/rok včetně povinných příloh

Cenu pro Vaši firmu Vám nezávazně spočítáme na Váš dotaz

Máme 25 let zkušeností z praxe

Našim zákazníkům poskytujeme poradenství týkající se jejich ekonomické činosti s dopady na účetnictví a daně.

Pokud by Váš problém přesahoval naše zkušenosti, doporučíme Vám odborníky v daňovém poradenství. Smluvní zákazníci mají poradenství zahrnuto v ceně.

Váš čas je drahý a my to víme

Dobře víme, že čas je drahý. A ten našich klientů obzvlášť. Proto Vám ho rádi pomůžeme ušetřit a vyřídíme za Vás jakékoli záležitosti související s vyřizováním živnostenských oprávnění nebo jiných věcí ohledně podnikatelských oprávnění. Můžeme Vás také zastoupit při kontrolách, ať už budou přicházet z úřadu živnostenského nebo finančního. Také Vás můžeme zastoupit při jednání se správou sociálního zabezpečení nebo se zdravotními pojišťovnami. Samozřejmě Vám rádi pomůžeme také při jednání s jakýmikoli dalšími vykonavateli veřejné správy.

Ceník

1000 Kč za každou započatou hodinu přípravy podkladů, dobu cesty a dobu strávenou na úřadě provádějícím kontrolu.

Ušetříme Váš čas

Doklady předáváte v místě, které Vám bude vyhovovat. Doklady vyzvedneme v sídle Vaší firmy.

Nabízíme

  • zastupování u finančních úřadů, správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven včetně pomoci při přípravě potřebných dokladů a dokumentace.
  • Při zakládání firmy konzultace o vhodné formě společnosti(OSVČ, spol s.r.o. atd)
  • Pomoc při kompletaci dokumentů, registrace klienta na úřadech, hlídání dodržení lhůt.
  • rozbory hospodaření
  • výstupy pro externí uživatele – banky, statistický úřad, celní úřad
  • vyzvedávání dokladů

Rádi pro Vás zpracujeme:

  • zápisy z valných hromad
  • vnitřní předpisy – vnitropodniková směrnice
  • ostatní tiskopisy, které potřebuje firma pro svou činnost
  • výkazy ČSÚ
  • podklady pro dotace

Nenašli jste to, co hledáte?

Po vzájemné domluvě jsme připraveni Vám poskytnout i další administrativní služby.